Digitalni alati za sigurnu i efikasnu saradnju

Pored praćenja infrastrukture, nudimo implementaciju i održavanje internih IT alata koji unapređuju organizaciju, bezbednost i dostupnost informacija unutar vaše kompanije.
Svi sistemi su hostovani lokalno ili u našem bezbednom oblaku – u potpunosti pod vašom kontrolom.

🔹 Bezbedno čuvanje lozinki

Bezbedna alternativa komercijalnim menadžerima lozinki koja omogućava vašem timu da:

  • Centralizovano i šifrovano čuva sve lozinke i pristupne podatke
  • Deli lozinke unutar tima bez rizika
  • Koristi dvofaktorsku autentifikaciju (2FA)
  • Pristupa nalogu putem web interfejsa ili mobilne aplikacije

➡️ Rešenje koje smanjuje rizik od kompromitovanih naloga i čuva poverljive podatke unutar vaše organizacije.

🔹 Interna baza znanja

Moderan sistem za dokumentaciju i deljenje znanja u okviru kompanije.
Omogućava kreiranje, organizaciju i pretragu svih internih dokumenata, procedura i uputstava.

  • Centralizovana dokumentacija

  • Jednostavno kreiranje i uređivanje sadržaja

  • Kontrola pristupa i revizija izmena

  • Idealno za nove zaposlene i standardizaciju procesa

➡️ Sve informacije na jednom mestu, dostupne 24/7.

🔹Deljenje i sinhronizacija fajlova

Bezbedan sistem za deljenje fajlova, kalendara i zadataka — sličan Google Drive ili OneDrive, ali u vašem vlasništvu.

  • Privatni cloud server – vaši podaci ne napuštaju kompaniju

  • Deljenje fajlova unutar i van organizacije

  • Automatska sinhronizacija između uređaja

  • Integracija sa Office dokumentima i mobilnim aplikacijama

➡️ Potpuna kontrola nad vašim podacima

Zaključak

Kombinacijom  rešenja, vaše poslovanje dobija sigurnu osnovu za svakodnevni rad i razmenu informacija.
Zakažite besplatnu prezentaciju i saznajte kako možemo prilagoditi ova rešenja vašim potrebama.